به احترام تو

<<یا ایها الذین آمنوا اذا قیل لکم تفسحوا فی المجلس فافسحوا یفسح الله لکم...:ای کسانی که ایمان آورده اید هنگامی که به شما گفته شود مجلس را وسعت بخشید و به تازه واردها جا دهید،وسعت بخشید خداوند بهشت را برای شما وسعت می بخشد. >>"سوره مجادله،آیه۱۱"

وارد مسجد شدم .وقت نماز بود و جز پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) کسی در مسجد دیده نمی شد. یک راست به طرف شان رفتم. مرا که دیدند، انگار که میان جمع جایی برایم بگشایند،جا به جا شدند. به ایشان عرض کردم:"فدایت شوم،مسجد به این بزرگی،چرا جایتان را عوض کردید؟"پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند:"وظیفه هر مسلمانی است که هرگاه کسی بخواهد نزد او بنشیند، به احترامش جای خود را به او دهد و کمی آن طرف تر رود."

پس بیاین دوستان وبلاگی عزیز الان که به مجالس عزاداری میریم بیشتر به این سخن گران بها دقت کنیم و...

التماس دعا

کلامی جاودانه در وصف صاحب الزمان

زره دانش برتن دارد و با تمامی آداب و با توجه و معرفت کامل آن را فرا می گیرد.حکمت  گمشده اوست که

همواره در جستجوی او می باشد و نیاز اوست که در به دست آوردنش می پرسد.هنگامی که اسلام غروب

می کند همچون شتری در راه مانده دم خود را به حرکت در آورده و گردن به زمین می چسباند.او پنهان خواهد

شد.او باقیمانده حجت الهی  و آخرین جانشین از جانشینان پیامبران است.

منبع:نهج البلاغه خطبه ۱۸۲

 

نماز بي ولايت

امروز سوم محرم است. هر سال محرم مي آيد و مي رود. هر سال گريه و روضه و ... . عزيزي مي گفت اگر قرار باشد محرم امسال هم مثل سال قبل بيايد و برود و هيچ شناخت بيشتري در كار نباشد و هيچ تغييري نكنيم، ضرر كرده ايم.

بايد كه كنار رفتن به مجالس روضه كمي هم از عبرتهاي عاشورا درس بگيريم . امام حسين -عليه السلام- را چه كساني كشتند ؟ آن ها اهل نماز بودند. كمي كه فكر كنيم مي فهميم بي ولايت حتي جاي مهر بر پيشاني ات باشد باز هم به درد دين نمي خوري .

چه فايده دارد  من اهل دعا باشم اما پشت سر ولايت نباشم؟

حالا وقت آن است كه بياييم در زمانه خودمان . نگاه كنيم كساني را كه اهل مسجد و روضه هستند اما مقابل ولايت فقيه مي ايستند يا جايي كه بايد، به صحنه نمي آيند .

 حال آن كه اين شخص جانشين بر حق امام غايبمان است و پيروي از او بر ما واجب.


قرمز، مشكي

حجابی که از خون شهیدان گرانقدرتر است را چرا قدرندانیم ؟


فقط به خاطر خدا

تا حالا به این فک کردین که یه قطره بخواد عظمت اقیانوس رو به تصویر بکشه یا حداقل بیان کنه؟

به نظر خنده دار میاد...

شده قصه ما و حقایق وجود علی علیه السلام ...

یه مطلب هس که خیلی سر زبونا افتاده و اون مشاوره دادن حضرت حیدر علیه السلام به خلفاست ... یعنی:

امام علی علیه السلام به خلفا در امور کشوری و حکومتی مشاوره میدادن و راهنمایی می کردن پس با خلافت

سه خلیفه اول موافق اند...نظر شما چیه؟

ادامه نوشته

لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار


میدون جنگ بود؛گرد و خاک به پا شده بود ، ترس سرتا پای همه لشکر رو گرفته بود ،این وسط فقط علی(علیه السلام) صحنه رو خالی نکرد حقا که برازنده حضرت حیدر است لقب اسدالله  کفار  گروه گروه ،وحشیانه و خیلی سریع به سمت پیامبر(صلی الله علیه و آله) حمله می بردن.

امیر المومنین هم تک و تنها حملات دشمن رو از چپ وراست دفع می کرد، آخه قرار نیست کسی جرئت کنه کوچیکترین خط و خراشی رو بدن مبارک پیامبر بندازه....  مث شب لیله المبیت میخواست که سپر بلای حضرت محمد مصطفی(صلی الله و علیه وآله) باشه

اونقدر شجاعانه از ختم رسل دفاع کرد که ناگهان یه صدای آشنا تو آسمون پیچید،یه صدای آسمونی:

لاسیف الا ذوالفقار،لافتی الا علی

امیرالمومنین پرسید: این صدای کیست؟

پیامبر جواب دادن:صدای جبرئیل است...


یا علی

امام خامنه ای حفظه الله:
غدیر کربلای عوام بود و کربلا غدیر خواص
در غدیر با آنکه بیعت گرفته شد جفا شد
در کربلا با آنکه بیعت برداشته شد وفا شد



بزرگ ترین راز غدیر
یعنی کسانی که عقب مانده اند برسند
و کسانی که جلو رفته اند برگردند
غدیر یعنی با ولایت حرکت کن!

دروغ  رسانه های خارجی

واقعا دلم میسوزه برای مردم های این کشورهای خارجی (به ظاهر بزرگ) ... به خاطر این که رسانه هاشون هر چی که دلشون به خواد رو به اون ها می گن و اون بی چاره ها هم باور می کنن

تلویزیون های اون ها هم مثل پینوکیو همش دماغش بزرگ میشه معلوم نیست کی قرارمثل اون عروسک چوبی ادم  بشه .....؟؟؟؟

باید که گذر کرد

چند روزی بود که فکر می کرد، سنگین شده است .

به سنگینی محبتش به علی،  فرزند 2 ماهه اش

به سنگینی عشقش به زهرا، همسرش

آری! سنگین شده بود.

باید از آنها می گذشت.

باید آنها را می سپرد به کسی که باید بسپارد.

باید که پرواز می کرد.

پس هر چه سبک تر، پروازی آسانتر

پس هرچه سبک تر، عروجش بشتر



پی نوشت

 حضرت زینب (سلام الله علیها)  به پدر گرامیشان می فرمایند:" الحب لله.  منک الشفقة علینا ."

دو محبت در قلب مومن نمی گنجد، محبت خداو محبت فرزندان و اگر چاره ای نیست، محبت از آن خدا و دل سوزی از آن فرزندان است.

تعلقات من : همسرم، فرزندانم، درسم، مادرم، مالم و...........

شهید همت خطلاب به همسرشان می گویند: تا زمانی که از شما دل نکنم شهید نمی شوم