به احترام تو
<<یا ایها الذین آمنوا اذا قیل لکم تفسحوا فی المجلس فافسحوا یفسح الله لکم...:ای کسانی که ایمان آورده اید هنگامی که به شما گفته شود مجلس را وسعت بخشید و به تازه واردها جا دهید،وسعت بخشید خداوند بهشت را برای شما وسعت می بخشد. >>"سوره مجادله،آیه۱۱"
وارد مسجد شدم .وقت نماز بود و جز پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) کسی در مسجد دیده نمی شد. یک راست به طرف شان رفتم. مرا که دیدند، انگار که میان جمع جایی برایم بگشایند،جا به جا شدند. به ایشان عرض کردم:"فدایت شوم،مسجد به این بزرگی،چرا جایتان را عوض کردید؟"پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند:"وظیفه هر مسلمانی است که هرگاه کسی بخواهد نزد او بنشیند، به احترامش جای خود را به او دهد و کمی آن طرف تر رود."
پس بیاین دوستان وبلاگی عزیز الان که به مجالس عزاداری میریم بیشتر به این سخن گران بها دقت کنیم و...
التماس دعا




