پيروز شدن تيم مورد علاقه مان در دربي

خيلي وقتها دلمان مي گيرد، حاجتي داريم، متوسل به امام زمان مي شويم، ما مشهدي ها به حرم ميرويم....

گاهي اوقات با خود مي انديشيم كه جاي چه كسي بين ما بسيار خالي است؟؟؟

به همان اندازه اي كه براي شغل، مسكن، پيروز شدن تيم مورد علاقه مان در دربي، ازدواج و... دعا ميكنيم، به همان اندازه براي ظهور اماممان دعا كنيم، گناهي را ترك كنيم و هزاران كار ديگر...

شايد ما از دل آن شيعياني كه در پاكستان، مصر، شهري به نام نبل و  الزهرا در نزديكي حلب و... خبر نداريم؛با يك جست و جوي كوچك در فضاي مجازي كمي از اخبار هم مذهبي هايمان آگاه شويم...

{محاصره شهرهای «الزهرا» و «نبل» در حومه شهر «حلب» همچنان ادامه دارد و تروریستها از رسیدن غذا و دارو به این شهر جلوگیری می کنند.

از سوی دیگر، تعقیب عناصر مسلح در چندین منطقه استان «ریف دمشق» از جمله منطقه «حرستا» ادامه دارد و نیروهای ارتش امروز شماری از تروریستها را در این مناطق دستگیر کرده اند.

منبع خبر: شبکه العالم}

{شیخ حسن شحاته از علمای بارز مذهب جعفری در مصر بود. وی  در حال آماده سازی مقدمات برگزاری جشن نیمه شعبان، سالروز میلاد امام زمان ( عج ) در منزلی در روستای ابومسلم در استان الجیزه بود که شماری از جوانان روستا به تحریک گروه های وهابی و سلفی تکفیری با بمب های بنزینی و سلاح های سرد به این منزل حمله ور شدند و شیخ شحاته و سه تن از همراهانش را به شهادت رسانده و پیکر آن ها را مثله کرده در خیابان بر زمین کشیدند و منزل مذکور را آتش زدند. منبع}


آپارتاید اسرائیلی

الم تر الی الذین یزکون انفسهم...

آیا ندیده ای کسانی را که خودستایی می کنند؟...                     سوره نساء-آیه 49

و قالت الیهود و النصاری نحن ابناء الله و أحباوه...

و یهودیان و مسیحیان گفتند: ما پسران خداوند و دوستان[ویژه] او هستیم...      سوره مائده- آیه 18

*تلمود:خدا غیر یهودیان را در قالب انسان خلق کرد تا یهودیان مجبور نباشند خدمتکارانی به شکل دیو داشته باشند. غیر یهودیان حیواناتی در قالب انسانند و گمارده شدند تا به یهودیان بی دریغ خدمت کنند.

* غذا خوردن با غیر یهودی مانند غذا خوردن با سگ است.

*- به نظر شما وجود این نژادپرستان چه فایده ای برای بشریت داشته که بیش از 60 سال است که رژیم

آنها باقی است؟؟؟

خونخوار بي رحم

   اگر مطالب «اسرائيل بايد از روي زمين محو شود.» را دنبال كنيد خواهيد ديد تا به حال در مورد وي‍ژگي هاي يهود صحبت كرده ايم و در اين مطلب از شما خواننده گرامي درخواست ميشود موضوع را حدس بزنيد...

الف) حتما سريال يوسف پيامبر را در ياد داريد كه چگونه برادران  حضرت يوسف(عليه السلام) با بي رحمي، ايشان را به قعر چاه انداختند و اصلا به برادرشان اهميتي ندادند كه او به چه وضع اندوهناكي قرار است –به خيال خامشان- بميرد حتي لحظه اي دلشان به رحم نيامد...

   *
اقْتُلُوا يُوسُفَ أَوِ اطْرَحُوهُ أَرْضًا يَخْلُ لَكُمْ وَجْهُ أَبِيكُمْ..."سوره يوسف- آيه9 "         
نتيجه اينكه يهوديان كه با برادر خود اينطور رفتار مي كنند، رفتارشان با ما چگونه است و چه نقشه اي براي ما دارند؟؟؟
 
ب) داستان عبور قوم بني اسرائيل و حضرت موسي(عليه السلام) از وسط درياي شكافته را حتما شنيده ايد (به سوره بقره آيه 50 رجوع كنيد). جالب است بدانيد بعد از مدت كوتاهي بني اسرائيل چه درخواستي از حضرت موسي(عليه السلام) داشتند...

اين درخواست را قادر متعال در آيه 138 سوره اعراف بيان ميكند:
ًًٌ... بت پرستي حتي پس از معجزه ...

و « وَ جاوَزْنا بِبَنِي إِسْرائِيلَ الْبَحْرَ فَأَتَوْا عَلى‏ قَوْمٍ يَعْكُفُونَ عَلى‏ أَصْنامٍ لَهُمْ قالُوا يا مُوسَى اجْعَلْ لَنا إِلهاً كَما لَهُمْ آلِهَةٌ...»

**************************
ما مسلمانان حداقل وظيفه خودمان را كه همان تحريم كالاهاي اسرائيلي است را به نحو احسن انجام خواهيم داد.

پ.ن: موضوع مطلب « جنايات منحصر به فرد اسرائيليان بود. »

آنگاه كه آنتي يهود شدم!!!


نميدانم كه تا به حال فكر كرده ايم، چرا كتاب آسماني مسلمان ها اينقدر در مورد بني اسرائيل و حضرت موسي سخن گفته است. مگر چه ارتباطي يهوديان با مسلمانان دارند.

شايد اگر كمي بهتر دقت كنيم متوجه مي شويم  كه در بدترين اتفاقاتي كه در تاريخ مسلمانان رخ داده رد پاي يهوديان ديده مي شود.

*تنها قومي است كه 9 بار در قرآن لعن شده است.

*قومي است كه خداوند در قرآن از آنها با تعبير بوزينه رانده شده ياد كرده است.
...فَقُلْنَا لَهُمْ كُونُواْ قِرَدَةً خَاسِئِينَ (بقره/65)

*قومي است كه در قرآن با نام شجره ملعونه ياد شده است«...وَالشَّجَرَةَ الْمَلْعُونَةَ فِي القُرْآنِ ...» (اسرا 60)

*دشمن سر سخت شجره طيبه( اهل بيت سلام الله عليهم)

يكي از آياتي كه در مورد يهود است اين آيه شزيفه است:

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُود..(مائده 82)

*خداوند به صراحت بد ترين دشمن مومنين را يهود معرفي مي كند.

- از اينجا بود كه ما شديم «آنتي يهود»

شايد حداقل كاري كه بتوان انجام داد ،تحريم اقتصادي يهوديان توسط ما مسلمانان است.

استفاده از كالاهاي اسرائيلي برابر است با:  بيشتر ريخته شدن خون فلسطينيان و همه مظلومان جهان و زدن گل به خودي و...



موجودي كه آدم نمي شود..

  و خداوند حجت را بر آنها تمام كرد...

اشاره اي به نعمت هاي منحصر به فرد اسرائيليان:
1-معبري از دريا 
«و اذ فرقنا بكم البحر فانجيناكم و اغرقنا آل فرعون و انتم تنظرون»{بقره 50}

(و هنگامي كه دريا را براي شما شكافتيم و فرعونيان را غرق كرديم و شما مشاهده مي كرديد)

 

- وچه مخلصانه امثال شهيد تازوكه ها از دريايي ناشكافته عبور كردند و...

2-زندگي دوباره پس از مرگ
«ثم بعثناكم من بعد موتكم لعلكم تشكرون»{بقره 56}
(سپس بعد از مردنتان شما را زنده كرديم،شايد شكركنيد.)
-اسرائيليان را تعريف كنيد. اسرائيلي موجودي است كه حتي مرگ هم او را آدم نمي كند.

 

3-صبحانه، نهار، شام مهمان خدا
«و ظللنا عليكم الغمام و انزلنا عليكم المن و السلوي...»{بقره 57}
(و ابر را براي شما سايبان كرديم و براي  شما عسل و نوعي گوشت پرنده نازل كرديم...)


   

**********************************
منبع: برداشتي از كتاب «اسرائيل چگونه بايد از بين برود»

 

شراب نخورید!

و لا تعثوا فی الارض مفسدین { آیه 60 بقره} در زمین با فساد خودتان، موجب گسترش فساد نشوید

تلمود:
به زنان غیر یهودی می توان هر گونه تجاوزی را روا داشت،حتی اگر دختری سه ساله باشد

تورات:
شراب نخورید!
بلکه به غریبه ای که درون دروازه تو باشدبده یا به اجنبی بفروش! زیرا که تو برای خدایت مقدس هستی
سفر تثنیه،باب 14،آیه 21

پروتكل شماره 1:
میان سیاست و اخلاق
،هیچ گونه وجه اشتراکی نیست.

صفاتی چون درستکاری و راستگویی خطری بزرگ برای سیاست به شمار می روند

در نظام سیاسی جوامع صهیونیستی قیودات اخلاقی نباید وجود داشته باشد

مردم غیر یهودی از همان اغاز جوانی به وسیله عوامل ما بی بند و بار و بدون اخلاق بار می آیند.
عوامل ما عبارتند از: معلمان سر خانه، خدمتکاران، منشی ها و زنانی که در خانه ثروتمندان بچه داری می کنند. به کمک زنان یهودی، مردان غیر یهودی را در عشرتکده ها و محل ای عیاشی به فساد اخلاقی می کشانیم و آنها را از جاده عفت و پاکدامنی منحرف می سازیم.


صفحه 31 کتاب "اسرائیل چگونه باید از بین برود؟" فصل : جنایات فرهنگی


غل و زنجیر

"وقالت الیهود ید الله مغلوله غلت ایدیهم"

"ویهودیان گفتند:دست های خدا بسته است،بسته باد دستهایشان"(مائده 64)

{واین ما بودیم که در مقابل جنایتکارانی دست بسته بیش از 60 سال است که غفلت کرده ایم}

در پست های قبلی آنتی یهود،چند مورد از انحرافات فکری و اخلاقی اسرائیلیان بررسی شد؛و این پست یکی از جنایات فرهنگی اسرائیل را بازگو می کند. به امید محوشدن اسرائیلیان


تورات:

*خداوند دید که شرارت انسان در زمین بسیار است و خدا از آفریدن انسان روی زمین پشیمان شد ودر دل خود محزون گشت. (پیدایش ،باب 6،آیه 5و7)

*خداوند تا صبح با حضرت یعقوب،پیامبر قبیله بنی اسرائیل پهلوانی می کند و در پایان چون خدا را بر زمین می کوبد نامش اسرائیل می شود.(پیدایش، باب 32،آیه 30 و 24)

************************

و اینها تنها قسمت کوچکی از نسبت های نا روایی است که یهودیان به خداوند و پیامبران عالی القدر داده اند.به امید محو شدن اسرائیلیان

حسود ترین ها نسبت به ما !!!

از آنجایی که مطالب " اسرائیل باید از روی زمین محو شود " ،مطالبی مرتبط و زنجیر وار هستند ،مناسب است مطالب قبلی را به طور اجمالی مرور کنیم.همانطور که قسمت اول کتاب "اسرائیل چگونه باید از بین برود"  انحرافات اخلاقی و فکری اسرائیلی ها را بر می شمرد ما نیز در صدد بیان مطالب همین کتاب هستیم.

چند مورد از انحرافاتی که تا به حال بررسی کردیم این موارد:
1-بی سوادان با کلاس
2-شکنجه گرانی سنگدل
3-پندناپذیری اسرائیلی ها می باشد.

یکی دیگر از موارئ انحرافات آنها حسادت نیبت به مسمانان می باشد، طبق آیه 120  سوره مبارکه آل عمران " ان  تمسسکم حسنه تسوهم و ان تصبکم سیئه یفرحوا بها"


 

اگر ی تلمود: اگر یک  اگریک غیر یهودی در خطر مرگ باشد باید او را رها کرد.

-در "ا   در " ایم مود"(نوعی جشن خاص) هر نوع مراوده مالی حرام است. اما خیانت، فریب مالی، به یک غیر یهودی بلا مانع است زیرا این کار در هر شرایطی باعث خشنودی خداست.

 

                   مربوط نوشت: اسرائیلی ها از تعداد رای های حد اکثری برای انتخابات رئیس جمهور آینده ایران نیز متنفر است.
*بیایید با هر رای خود گامی باشیم بر روی گلوی دشمنانمان

کو گوش شنوا؟؟؟

دوستان سلام

تا اینجا به چند مورد از انحرافات یهود اشاره کردیم که عبارتند از:

1- بی سوادان با کلاس
2- شکنجه گرانی سنگدل
3- پند ناپذیری اسرائیلی ها

 در اینجا عکس صفحه 3 کتاب "اسرائیل چگونه باید از بین برود "  مورد کنکاش است:

باید بدونیم در بین قوم بنی اسرائیل افراد اندکی هستند که با ستمگری و کارهای خلاف انسانیت مخالفند اما این عده اونقدر کم اند که حرفشون مورد پذیرش سران اسرائیل قرار نمی گیره که این قضیه رو قرآن در سوره احقاف آیه 10 بیان می کنه:
(ای پیامبر) بگو: به من خبر دهید اگر این (قرآن) از نزد خداوند باشد و شما منکر آن باشیدو شاهدی از بنی اسرائیل به مثل آن گواهی دهد و ایمان آورد و شما تکبر کنید(آیا ستمگر نیستید؟) البته خدا قوم ستمگر را هدایت نمی کند.


استادان شکنجه...

بسم الله الرحمن الرحیم

ثم قست قلوبكم من بعد ذلك فهي كالحجاره او اشد قسوه وان من الحجاره لما يتفجر منه الانهار وان منها لما يشقق فيخرج منه الماء وان منها لما يهبط من خشيه الله وما الله بغافل عما تعملون(بقره/74)

فبما نقضهم ميثاقهم لعناهم وجعلنا قلوبهم قاسيه يحرفون الكلم عن مواضعه ونسوا حظا مما ذكروا به ولا تزال تطلع علي خاينه منهم الا قليلا منهم فاعف عنهم واصفح ان الله يحب المحسنين (مائده/13)

تمام اطلاعات مورد نیاز برای ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی در قرآن کریم آمده است.
آیات پرشمارقرآن در موضوع بنی اسرائیل؛ ریزترین اطلاعات مورد نیاز ما را در خصوص ماهیت کثیف اسرائیل، سوابقآن، آینده آن، نقاط قوت و نقاط ضعف آن در اختیار قرار داده است.
از جمله خصوصیاتی که چند بار به آن اشاره شده است، وحشی گری بی حد و حصر اسرائیلی هاست تا آنجا که این موجودات کثیف اقدام به تأسیس  رشته دانشگاهی شکنجه نموده اند.





منبع مطلب

*عکس صفحه دوم کتاب اسرائیل چگونه باید از بین برود؟
*حتما پروتکل های نوشته شده در عکس را مطالعه کنید...

خانمان برانداز....(یهود)

تا حالا به این فک کردین اگه یه آشپز  رستوران تو غذاهاش گوشت خوک بریزه، تو رستورانش حشراتی مث

سوسک و عنکبوت رژه برن،خودش هم بی نهایت فرد نا مرتبی باشه ،آیا هیچ وقت از این رستوران غذا

می خرین؟؟؟؟؟

حالا به این فکر کنید همین صاحب رستوران با مکر ونیرنگ غذاهای مونده و فاسدش رو به شما می فروشه

و با پولش مواد مخدر و سمی می خره و دوباره با این مواد غذا درست می کنه و غذاهاش رو دوباره به شما

می فروشه تا شما رو کاملا داغون کنه و از بین ببره ولی طوری که شما متوجه نشین و یواشکی به نابودی

شما پوزخند میزنه.چه حسی نسبت به صاحب رستوران دارین؟؟؟

اسرائیل همون صاحب رستوران دنیای ماست...

وصاحب کالاهی مث کوکا کولا،فانتا و...برنامه کودک هایی مث مرد عنکبوتی،پاندا کونگفو کار،پرنسس و....

از ابتدای ظهور اسلام ناب با همه مسلمون ها مخصوصا امامان و پیامبر صلوات الله علیهم اجمعین دشمنی

داشتند البته غیر از عده  بسیار کمی از اونها تو هر ضربه مهلکی که به اسلام وارد شد رد پای یهود دیده میشه....

                  "لطفا انتشار دهید"

کتاب "اسرائیل چگونه باید از بین برود" بر اساس آیات قرآن توسط محمد ابراهیم نیا،محمد برومندی، و علی نوفرستی تهیه شده است. این کتاب در مورد قوم خیانت پیشه بنی اسرائیل صحبت می کند.

سعی در این است با هر به روز رسانی این موضوع یک صفحه کتاب استفاده  و معرفی شود.

 محتوای صفحه اول:

بی سوادان با کلاس

،واقعا دنیارا کدام روشنفکر اداره می کند که حتی بلد نیست کتاب را درست و راست بگیرد؟

"ومنهم امیّون لا یعلمون الکتاب الا امانیّ و ان هم الا یظنون"  {بقره 78}



عکس جلد کتاب

عکس صفحه اول کتاب


برای اطلاعات بیشتر به سایت intiqam.ir مراجعه کنید.