چشم حسود کور
علی: واقعا ها خدا خیرشون بده
مهدی: دیدی خارجی ها و دشمنای اسلام چه حرفایی میزدن و چی نشون میدادن ؟؟
علی: نه !!! چی میگفتن ؟؟ چی نشون میدادن ؟؟
مهدی: اول که اومدن از راهپیمایی امسال فقط یک صحنه ی خیلی کوچک رو نشون دادن و
بعد می گفتن که مردم امسال خیلی کم شرکت کردن و تلویزیون ایران راهپیمایی
های سال های گذشته رو نشون میداد.
در صورتی که غربی ها خودشون یک صحنه ی کوچیک از راهپیمایی امسال رو نشون دادن .
تاره
یه چیز جالب دیگر هم که می گفتن این بود که : هواپیماها و هلی کوپترهای
ایران از ارتفاع خیلی بالا از مردم فیلم میگیرن یا یه منطقه ای که درخت
زیاد داره رو از ارتفاع زیاد تصویر برداری می کنن که جمعیت رو زیاد نشون
بدن
علی: جدا این حرفا رو زدن ؟؟؟
مهدی: اره بابا !! این تازه یه نمونش بود
ولی واقعا دستشون بی بلا خیلی عالی شرکت کردن
حضرت آیت
الله خامنه ای هم به خاطر این حضور پرشکوه از مردم تشکر کردند .
حضرت آیت
الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در کلاس درس خارج
فقه با تقدير و تشكر از بصيرت، شجاعت و موقع شناسي ملت ايران در خلق حماسه
عظيم مردمي و باشكوه ۲۲ بهمن، اين حضور گسترده ي مردمي را حادثه اي بزرگ
خواندند و تأكيد كردند: حضور همه ي اقشار از پير و جوان، زن و مرد در صحنه
آن هم در شرايطي كه ۳۴ سال از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته است، بزرگترين
نعمت الهي است كه بايد همه ي عمر را براي آن شكر گزاري كرد.

