خانمان برانداز....(یهود)

تا حالا به این فک کردین اگه یه آشپز  رستوران تو غذاهاش گوشت خوک بریزه، تو رستورانش حشراتی مث

سوسک و عنکبوت رژه برن،خودش هم بی نهایت فرد نا مرتبی باشه ،آیا هیچ وقت از این رستوران غذا

می خرین؟؟؟؟؟

حالا به این فکر کنید همین صاحب رستوران با مکر ونیرنگ غذاهای مونده و فاسدش رو به شما می فروشه

و با پولش مواد مخدر و سمی می خره و دوباره با این مواد غذا درست می کنه و غذاهاش رو دوباره به شما

می فروشه تا شما رو کاملا داغون کنه و از بین ببره ولی طوری که شما متوجه نشین و یواشکی به نابودی

شما پوزخند میزنه.چه حسی نسبت به صاحب رستوران دارین؟؟؟

اسرائیل همون صاحب رستوران دنیای ماست...

وصاحب کالاهی مث کوکا کولا،فانتا و...برنامه کودک هایی مث مرد عنکبوتی،پاندا کونگفو کار،پرنسس و....

از ابتدای ظهور اسلام ناب با همه مسلمون ها مخصوصا امامان و پیامبر صلوات الله علیهم اجمعین دشمنی

داشتند البته غیر از عده  بسیار کمی از اونها تو هر ضربه مهلکی که به اسلام وارد شد رد پای یهود دیده میشه....

                  "لطفا انتشار دهید"

کتاب "اسرائیل چگونه باید از بین برود" بر اساس آیات قرآن توسط محمد ابراهیم نیا،محمد برومندی، و علی نوفرستی تهیه شده است. این کتاب در مورد قوم خیانت پیشه بنی اسرائیل صحبت می کند.

سعی در این است با هر به روز رسانی این موضوع یک صفحه کتاب استفاده  و معرفی شود.

 محتوای صفحه اول:

بی سوادان با کلاس

،واقعا دنیارا کدام روشنفکر اداره می کند که حتی بلد نیست کتاب را درست و راست بگیرد؟

"ومنهم امیّون لا یعلمون الکتاب الا امانیّ و ان هم الا یظنون"  {بقره 78}



عکس جلد کتاب

عکس صفحه اول کتاب


برای اطلاعات بیشتر به سایت intiqam.ir مراجعه کنید.

یادگاران

دیر وقت بود.
آرام در زدم و رفتم توی اتاق. محمد کنار تخت، روی صندلی نشسته بود.
رفتم نزدیک
.
آرام سلام کردم. اشاره کرد که کنارش بنشینم.
روی تخت، پسرک چهارده پانزده ساله ای دراز کشیده بود.
پاهاش حسابی زخمی بود، اما راحت خوابیده بود.
توی صورت معصومش اثری از درد نبود.
محمد آرام شروع کرد به حرف زدن.
خوش به حالش می بینی با این همه درد، چه جور راحت خوابیده.

چی تو دلش میگذره؟

اینها چه جور ایمان آوردن که اینقدر قویند؟

بغضش گرفته بود. دیگر چیزی نگفت.


  *************************************
پی نوشتها

به نقل از زندگی شهید محمد رهنمون
تولد:1334، یزد

شهادت: 6اسفند 1362، عملیات خیبر
معاونت درمانی سپاه پاسداران

یاد خودم افتادم که دردهای کوچیک از پا درم میاره.
یاد خودم افتادم که چند وقته توی مهمترین اصلهای زندگیم ضعیف شدم.
یاد خودم افتادم و.... بغضم گرفت دیگه چیزی برای گفتن ندارم.

بهاري شدن

چند روزه ديگه بيشتر تا سال جديد نمونده اميدوارم هر دل بهاريي حسابي خونشو زير و رو كرده

باشه مي دوني يه جايي شنيدم كه :با دورريختن چيزهاي كهنه يعني همون چيز هايي كه فايده

اي جز ضرر وزيان نداره بايدجا رو براي چيز هاي تازه باز كرد . مثلا همين كينه هايي چند لايه اي

كه گاهي خيلي قطور شده وباعث از دست دادن تجربه-هاي نابي مثل دوست داشتن وبخشيدن

ميشه،دوست داشتني كه با اون ميتونيم به راحتي به خدا برسيم چرا كه به قول شاعر :خدا در

همين نزديكي ست .همون خدايي كه باعث شد خانم بزرگواري مثل حضرت زينب (س) كه چند

روزه ديگه تولدشونه با وجود همه ي سختيها بگويند جز زيبايي چيزي نديدند .پس بياييد

چشمها را بشوييم وطور ديگري نگاه كنيم چرا كه خدا وند حكيم و قادر و همه چيز بخش است.



نوروز چیست ؟

سلام بر همه ی بچه های خوب که زیاد به خانواده هاشون برای خرید عید فشار نمیارن
من می خواستم ببینم که شما چه تعریفی از روزهای قبل از عید ، در روزهای عید ، و بعد از عید دارید ؟
من به این سوال ها جواب میدم ولی شما ها هم بعد از خوندن جواب های من به سوال ها جواب بدید...

سوال اول : روزهای قبل از عید چیست؟؟؟؟

جواب : خرید نوروزی: روزهای کشیدن چک، روزهای حسرت کشیدن پشت ویترین مغازه ها، روز” بابا من اینو می خوام “،”بابا من اونو می خوام”، روز درک معنی فاصله طبقاتی به کمک تک تک سلولهای بدن.

سوال دوم : روزهای عید چیست ؟؟؟؟

جواب :مسافرت نوروزی: ترفندی برای جیم شدن از دست مهمانان نوروزی. فرصتی طلایی برای مأموران راهنمایی و رانندگی… البته نه برای جریمه کردن بلکه برای ارشاد رانندگان خطاکار!

 سوال : روزهای بعد از عید چیست ؟؟؟؟

جواب :روزهای بعد از تعطیلات: زمان پاس کردن چکها(برای کارمندان محترم)، نشستن پای لرز بعد از خوردن آجیل (این روزها علاوه بر خوردن خربزه ، خوردن خیلی چیزها باعث لرزش پا می شود!)

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
 
کاسب پیر دگر باره جوان خواهد شد!
من و تو غمزده از این همه خرج شب عید
لیکن او
صاحب یک سود کلان خواهد شد
اول عید
، حقوق من و تو نفله شود
سرمان باز دچار دَوران خواهد شد
باز ذکر «
چه کنم ، آی چه کنم » می گیریم 
قلبمان نیز دچار ضربان خواهد شد
مخمان
سوت زد از قیمت شیرینی جات
کم
کمک قیمت آن ، قیمت جان خواهد شد

تاجر در آتش است مگر...

«اوفوا الکیل و لا تکونوا من المخسرین، وزنوا بالقسطاس المستقیم ، و لا تبخسوا الناس اشیاءهم و لا تعثوا فی الارض مفسدین» پیمانه را تمام دهید و از کم فروشان نباشید و با ترازوی درست بسنجید و اجناس مردم را کم ندهید و در زمین سر به فساد بر ندارید. "شعراء ، آیه۱۸۱تا۱۸۳"

بازار تعطیل شده بود.از چند نفری که گوشه ای از بازار با هم سخن می گفتند، سوال کردم، گفتند: دیروز رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم)به بازار آمدند و فرمودند:

"تاجر فاجر است و فاجر در آتش!"

با شنیدن این سخن به فکر فرو رفتم. یعنی چه؟ مگر می شود همه دست از کاسبی و تجارت بکشند؟ پس مردم نیازهایشان را چگونه تامین کنند؟ همچنان در فکر بودم که پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) وارد بازار شدند و پرسیدند: "تاجران کجایند؟" حاضران گفتند: "آنچه شما دیروز فرمودید سبب شد تا از تجارت دست بکشند."

فرمودند: من امروز هم همان را می گویم:

"تاجر فاجر است و فاجر در آتش، مگر تاجری که فقط حق خود را بگیرد و نه بیشتر از آن و حق دیگران را هم به طور کامل ادا نماید."

منجی با فرم پاندا

چکیده :

در این مقاله به بررسی ابعاد مختلف کارتون پاندای کونگ فو کار می پردازیم و با رویکرد جامعه شناسی مذهبی و مهدوی به تأثیرات آخرالزمانی و فلسفی این انیمیشین بر ذهن و عقیده کودکان و جامعه اشاره می نماییم.

لطفاً به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

منبع:http://qaiem.mihanblog.com/post/229

ادامه نوشته

به امید نشر حقیقت

آنجا که شخصیت والای صدیق اکبر به سخن آمده تا حقیقت را بیان کند....

افسوس که با این همه توصیف جاهلان و کوته فکرانی همچون مردم شام در نماز خواندن او شک می کنند،افسوس از غربت  حضرت علی(علیه السلام).... اگر این خطابه های پر گوهر نبود چه بر سر افکارمان می آمد؟؟؟

-"من در خردسالی ،بزرگان عرب را به خاک افکندم و شجاعان 2 قبیله معروف "ربیعه" و "مضر"

را در هم شکستم.

شما موقعیت مرا نسبت به رسول خدا (صلی الله علیه وآله) در خویشاوندی نزدیک و در مقام و منزلت ویژه می دانید .

پیامبر مرا در اتاق ویژه می نشاند ،در حالی که کودک بودم مرا در آغوش گرفت و در بستر مخصوص خود می خواباند ،بدنش را به بدن من می چسباند و بوی پاکیزه او را استشمام می کردم و گاهی غذایی رالقمه لقمه در دهانم می گذارد، هرگز دروغی در گفتار من و اشتباهی در کردار من نیافت."1

با تمام وجود آرزو می کنم ای کاش در کنارت می بودم،دعایمان کن سرباز مقتدری برای فرزندت باشیم و بمانیم.


1-خطبه  192 نهج البلاغه

شاخص آدم های با تقوا

قرار گذاشته بودیم که ببینیم چه کسایی رو قرآن اولئک هم المفلحون میدونه. اولین بار این عبارت در صفحه دوم قرآن اومده. به آیات قبلش نگاه کردیم .دیدیم اولین صفت این رستگاران تقواست. اما صفات دیگشون:

ایمان به غیب، به پا داشتن نماز، ایمان به چیزی که به پبامبر نازل شده و چیزی که قبل از پیامبر نازل شده و یقین به آخرت.

اول این رو بگیم که آدم های با تقوا همه این صفات رو با هم دارن. پس اگه کسی خواست شخص با تقوا رو بشناسه؛ می تونه این ها رو در اون آدم جستجو کنه.

غیب شامل تمام چیزایی می شه که با چشم ما آدم های عادی دیده نمی شه. ایمان به غیب خیلی جاها در تاریخ گره از کار مسلمونا باز کرده. دشمنای اسلام می ترسیدن از مرگ اما مسلمونا به خاطر همین ایمان به غیب « بهشت و عالم ماوراء طبیعت و ... » خودشون به استقبال مرگ و شهادت می رفتن تا نهال اسلام آبیاری بشه و بیش از پیش رشد کنه.

مورد بعدی به پا داشتن نمازه. این حرف رو شاید شنیده باشین که تو قرآن اومده نماز رو به پا دارید نه این که نماز رو بخونید. اگه به نماز خوندن هامون دقت کنیم متوجه میشیم بیشتر با خوندن تطبیق می کنه تا به پا داشتن نماز.

به پا داشتن نماز یعنی تمام شرایط شایسته و لازم نماز رو رعایت کردن؛ مثل: سر وقت خوندن و سبک نشمردن و توجه کردن در نماز و ... .

مورد بعدی انفاق از چیزایی که خدا روزیمون کرده. ما این طور فکر می کنیم که منظور، روزی های مادیه. برای همین به این نتیجه می رسیم که نمی تونیم انفاق کنیم. اما نعمت های خدا، فقط مادی نیست.

خدا به من جوونی داده. می تونم تو اتوبوس جام رو بدم به یه آدم خسته یا مسن. خدا به من نشاط داده تو محل تحصیل یا خونه یا جای دیگه می تونم به آدما نشاط هدیه بدم « البته حدود شرعی رو یادمون نره، فقط به محرم ها».

اگه یکم فکر کنیم دایره انفاق خیلی بزرگ می شه.

مورد بعدی : ایمان به آن چه که به پیامبر -صلی الله علیه و آله- نازل شده و همچنین ایمان به چیزی که قبل اشون نازل شده. ایمان به قرآن و کتاب های آسمانی دیگه قبل از تحریفشون ، از اعتقادات ما مسلموناست. از این صفت می شه این مورد رو هم بیرون کشید :

ایمان و احترام به پیامبران قبل از حضرت رسول -صلی الله علیه و آله. فکرشو بکنید ما وظیفه دینیمون ایجاب می کنه که به پیلمبران ادیان دیگه احترام بگذاریم و همچنین به کتابهاشون. اما بعضی از آدمها به راحتی به پیامبر ما و کتابش بی احترامی می کنن اون هم چه بی احترامی هایی!!

صفت آخر یقین به آخرته. یقین نقطه مقابل شکه. به مرحله عالی ایمان یقین میگن.

ما آدمهای عادی خیلی که زحمت کشیده باشیم « که نکشیدیم » به آخرت ایمان داریم. اگه یقین داشتیم وضع ما این نبود که الآن هست. خیلی رلحت صبحمون رو شب می کنیم بدون این که موقع خواب فکر کنیم: من امروز برای خونه آخرتم چه کار کردم؟؟!!

        ای که دستت می رسد کاری بکن                پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار