فردا فرصتی تازه است


تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد:

خدایا میدانم که می بینی.



شراب نخورید!

و لا تعثوا فی الارض مفسدین { آیه 60 بقره} در زمین با فساد خودتان، موجب گسترش فساد نشوید

تلمود:
به زنان غیر یهودی می توان هر گونه تجاوزی را روا داشت،حتی اگر دختری سه ساله باشد

تورات:
شراب نخورید!
بلکه به غریبه ای که درون دروازه تو باشدبده یا به اجنبی بفروش! زیرا که تو برای خدایت مقدس هستی
سفر تثنیه،باب 14،آیه 21

پروتكل شماره 1:
میان سیاست و اخلاق
،هیچ گونه وجه اشتراکی نیست.

صفاتی چون درستکاری و راستگویی خطری بزرگ برای سیاست به شمار می روند

در نظام سیاسی جوامع صهیونیستی قیودات اخلاقی نباید وجود داشته باشد

مردم غیر یهودی از همان اغاز جوانی به وسیله عوامل ما بی بند و بار و بدون اخلاق بار می آیند.
عوامل ما عبارتند از: معلمان سر خانه، خدمتکاران، منشی ها و زنانی که در خانه ثروتمندان بچه داری می کنند. به کمک زنان یهودی، مردان غیر یهودی را در عشرتکده ها و محل ای عیاشی به فساد اخلاقی می کشانیم و آنها را از جاده عفت و پاکدامنی منحرف می سازیم.


صفحه 31 کتاب "اسرائیل چگونه باید از بین برود؟" فصل : جنایات فرهنگی


لحظه ی خداحافظی


شب رفتن به حج ، توي خانه كوچكمان ، آدم هاي زيادي براي خداحافظي و بدرقه جمع شده بودند. صد و چند نفري مي شدند. عباس صدايم كرد كه برويم آن طرف ، خانه سابقمان .

از اين خانه جديدمان ، كه قبل از اين كه خانه ما بشود موتورخانه پايگاه بود، تا آن يكي راه زيادي نبود . رفتيم آن جا كه حرف هاي آخر را بزنيم . چيزهايي مي خواست كه در سفر انجام بدهم . اشك همه پهناي صورتش را گرفته بود. نمي خواستم لحظه رفتنم ، لحظه جدا شدنمان تلخ شود. گفت: مواظب سلامتي خودت باش، اگر هم برگشتي ديدي من نيستم ....

اين را قبلا هم شنيده بودم . طاقت نياوردم . گفتم : عباس چه طوري مي توانم دوريت را تحمل كنم ؟ تو چه طور مي تواني؟
هنوز اشك هاي درشتش پاي صورتش بودند. گفت: تو عشق دوم مني ، من مي خواهمت ، بعد از خدا. نمي خواهم آن قدر بخواهمت كه برايم مثل بت شوي.
ساكت شدم . چه مي توانستم بگويم ؟ من در تكاپوي رفتن به سفر و او....؟
گفت: صديقه ، كسي كه عشق خدايي خودش را پيدا كرده باشد بايد از همه اين ها دل بكند.



به بهانه سالگرد شهادت شهید عباس بابایی، 15مردادماه راوي همسر شهيد

نوری از چشمه خورشید (سپاسگزاری)

"واذ تاذن ربکم لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید(ابراهیمـ 7)

و(هم چنین به خاطر بیاورید) هنگامی را که پروردگارتان اعلام داشت:

"اگر شکرگزاری کنید،(نعمت خود را) بر شما خواهم افزودو اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است."!

شکر نعمت آن است که بندگان خدا نعمت هایی را که به آن ها بخشیده است در همان راهی مصرف کنند که برای آن آفریده شده است.

گویی این سخن برگرفته از حدیثی است از امام صادق(علیه السلام)که فرمود:

"شکرالنعمة اجتناب المحارم، شکرنعمت آن است که از گناهان پرهیز شود."


تنها ترین سردار عشق..

* بسیار متین و بزرگوار بود...
*سائلین روی بخشش ی حساب ویژه ای باز می کردند...
*شجاع و دلیر بود،این را در جنگ هایی که همراه پدر حضور داشت،می توان به وضوح دید...

اما حیف، حیف که بسیار تنها بود . با شرایطی که پیش آمده بود مجبور شد با کسی صلح کند که هیچ وجه اشتراکی بینایشان و آن خبیث نبود ؛ آری صلح با معاویه ملعون به ایشان تحمیل شد .

*اینکه سخت ترین ها را تحمل کنند و سنگین ترین ها را بر دوش کشند، تا اسلام نوپا،کمر راست کند،از خلقیات و خصوصیات این خانواده است .

آری ایشان امام حسن بن علی(علیه السلام) است . شخصیتی که در پانزدهمین روز ماه خدا به هم کفوترین زوج جهان تقدیم شد.

آن امام بزرگوار در سال سوم هجرت با آمدنش جهان را نورانیت بخشید و مدت 48 سال زمین و کائنات از وجود مبارکش بهره بردند و در سال 50 هجرت غم از دست رفتن وی ستاره ها را  نیز داغدار کرد...