نميدانم كه تا به حال فكر كرده ايم، چرا كتاب آسماني مسلمان ها اينقدر در مورد بني اسرائيل و حضرت موسي سخن گفته است. مگر چه ارتباطي يهوديان با مسلمانان دارند.

شايد اگر كمي بهتر دقت كنيم متوجه مي شويم  كه در بدترين اتفاقاتي كه در تاريخ مسلمانان رخ داده رد پاي يهوديان ديده مي شود.

*تنها قومي است كه 9 بار در قرآن لعن شده است.

*قومي است كه خداوند در قرآن از آنها با تعبير بوزينه رانده شده ياد كرده است.
...فَقُلْنَا لَهُمْ كُونُواْ قِرَدَةً خَاسِئِينَ (بقره/65)

*قومي است كه در قرآن با نام شجره ملعونه ياد شده است«...وَالشَّجَرَةَ الْمَلْعُونَةَ فِي القُرْآنِ ...» (اسرا 60)

*دشمن سر سخت شجره طيبه( اهل بيت سلام الله عليهم)

يكي از آياتي كه در مورد يهود است اين آيه شزيفه است:

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُود..(مائده 82)

*خداوند به صراحت بد ترين دشمن مومنين را يهود معرفي مي كند.

- از اينجا بود كه ما شديم «آنتي يهود»

شايد حداقل كاري كه بتوان انجام داد ،تحريم اقتصادي يهوديان توسط ما مسلمانان است.

استفاده از كالاهاي اسرائيلي برابر است با:  بيشتر ريخته شدن خون فلسطينيان و همه مظلومان جهان و زدن گل به خودي و...